Na podstawie treści posta można stworzyć krótki opis alternatywny dla wyróżniającego obrazka, który będzie zawierał informacje kluczowe z posta, ale w bardziej zwięzły sposób. Na przykład, jeśli post mówi o nowym filmie science fiction, opis alternatywny dla obrazka mógłby brzmieć: "Odkryj fascynujący świat nowego filmu sci-fi!" - co zachęca do dalszego czytania posta. Ważne jest, aby opis był atrakcyjny i zainteresował użytk

TARGI „NA STYKU KULTUR”

Getting your Trinity Audio player ready...

Gmina Wąchock rozpoczęła przygotowania do kolejnego sezonu turystycznego. W miniony weekend swoje stałe atrakcje oraz kalendarz imprez na bieżący rok zaprezentowała na Targach Regiony Turystyczne Na Styku Kultur w  Łodzi.
Wraz z Ogólnopolskim Stowarzyszeniem Gmin Cysterskich, Powiatem Starachowickim i Muzeum Przyrody i  Techniki w Starachowicach, gmina Wąchock znalazła się w gronie ponad 100 wystawców oferujących rodzinne wycieczki, majówki i wyjazdy weekendowe.
Wystawa z Wąchocka i Starachowic przedstawiała głównie dwa lokalne „produkty” turystyczne – Opactwo O. Cystersów i Wielki Piec. Ich zwiedzanie można było rozpocząć już na stoisku. Projekcje filmów reklamowych przenosiły zwiedzających do wyjątkowego wnętrza wąchockiego klasztoru i zabytkowych obiektów Ekomuzeum. Dla tych, których ujęły walory opactwa i muzeum oraz planujących wycieczki w okolicy, dostępne były broszury, foldery, mapy oraz ulotki z bazą noclegową. Nie zabrakło także pamiątkowych widokówek i gadżetów promocyjnych – nie tylko z historią, ale i z humorem.
Nie sposób było pominąć promocji wąchockiego dowcipu, zwłaszcza, że sama nazwa „Wąchock” wywoływała uśmiech na twarzach uczestników targów. Odwiedzający stoisko sami serwowali obsłudze na powitanie żarty o Sołtysie. Część z nich miała okazję być już w Wąchocku i – jak mówili – zamierzają tu wrócić. Pozostali, zachęceni wieloma atrakcjami parku rekreacyjno – sportowego i bogatym kalendarzem imprez, pewnie odwiedzą go po raz pierwszy.
Regionem partnerskim tegorocznej edycji targów było Świętokrzyskie. Podróż po najciekawszych zakątkach regionu w pięciu wymiarach możliwa była dzięki magicznej kapsule 5D usytuowanej na indywidualnym stoisku regionu. Można było na nim zapoznać się również z ofertą miasta Kielce, z  promocją projektu Kielce – raj dla dzieci oraz Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego i Lokalnej Organizacji Turystycznej Ziemi Jędrzejowskiej. Wystąpił też Zespół Korytniczanki oraz Rycerze Zamku Królewskiego w  Chęcinach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry