NABÓR WNIOSKÓW O POMOC W USUNIĘCIU AZBESTU

Getting your Trinity Audio player ready...

Uwaga właściciele wyrobów i odpadów azbestowych – ruszył nabór wniosków na 2021 rok. Referat Gospodarki Komunalnej, Dróg i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Starachowicach informuje o możliwości skorzystania z pomocy w realizacji prac związanych z usuwaniem wyrobów i odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Starachowice.
Z pomocy mogą skorzystać właściciele nieruchomości, wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe, będące właścicielem budynków mieszkalnych, gospodarczych i pomocniczych, wykorzystywanych na cele niezwiązane z prowadzeniem działalności gospodarczej, oraz właściciele lub zarządcy budynków użyteczności publicznej znajdujących się na terenie miasta Starachowice.
Pomoc polega na jednorazowym pokryciu kosztów usługi polegającej na:
demontażu wyrobów zawierających azbest wraz z transportem i unieszkodliwieniem na przystosowanym składowisku powstałych odpadów,
usunięciu i unieszkodliwieniu na przystosowanym składowisku zdeponowanych na posesji odpadów.
Usługa ta będzie świadczona przez firmę, z którą Gmina Starachowice podpisze umowę.
Osoby zainteresowane uzyskaniem pomocy powinny złożyć stosowny wniosek wraz z załącznikami w Biurze Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Starachowicach. Wnioski niekompletne nie będą rozpatrywane.
Termin składania wniosków upływa z końcem lutego br.
Szczegółowe informacje dot. pomocy i druki wniosków dostępne są w Referacie Gospodarki Komunalnej, Dróg i Ochrony Środowiska, w Biurze Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Starachowicach oraz na stronie internetowej Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Starachowicach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry