Getting your Trinity Audio player ready...
|
Ruszył nabór wniosków na 2016 rok.
Referat Gospodarki Komunalnej, Dróg i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Starachowicach informuje o możliwości skorzystania z pomocy w realizacji prac związanych z usuwaniem wyrobów i odpadów zawierających azbest. Z pomocy mogą skorzystać właściciele nieruchomości, wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe, będące właścicielem budynków mieszkalnych, gospodarczych i pomocniczych, wykorzystywanych na cele niezwiązane z prowadzeniem działalności gospodarczej, oraz właściciele lub zarządcy budynków użyteczności publicznej znajdujących się na terenie miasta Starachowice.
Pomoc polega na jednorazowym pokryciu kosztów usługi polegającej na:
* demontażu wyrobów zawierających azbest wraz z transportem i unieszkodliwieniem na przystosowanym składowisku powstałych odpadów,
*usunięciu i unieszkodliwieniu na przystosowanym składowisku zdeponowanych na posesji odpadów..
Usługa będzie świadczona przez firmę wyłonioną w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, z którą Gmina Starachowice podpisze umowę. Osoby zainteresowane uzyskaniem pomocy powinny złożyć stosowny wniosek wraz z załącznikami w Biurze Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Starachowicach. Wnioski niekompletne nie będą rozpatrywane. Termin składania wniosków upływa z dniem 29 lutego 2016 r.
Szczegółowe informacje dot. pomocy i druki wniosków dostępne są w Referacie Gospodarki Komunalnej, Dróg i Ochrony Środowiska, w Biurze Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Starachowicach oraz na stronach internetowych www.starachowice.eu i bip.um.starachowice.pl