Nasz PUP piąty w kraju!

Getting your Trinity Audio player ready...

Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach jest w czołówce I Ogólnopolskiego Badania Satysfakcji Klientów Urzędów Pracy. Nagrody zostały wręczone 27 stycznia br., podczas uroczystości z okazji Dnia Pracownika Publicznych Służb Zatrudnienia w Mazowieckim Instytucie Kultury w Warszawie.
Pierwsze Ogólnopolskie Badanie Satysfakcji Klienta zostało przeprowadzone na zlecenie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Respondentami badania byli klienci powiatowych urzędów pracy, a zatem zarówno osoby bezrobotne oraz poszukujące pracy, jak i pracodawcy. Klienci zostali poproszeni o ocenę otrzymanej pomocy, ale także obsługi oraz poczucia dostępności nowych rozwiązań, mających na celu usprawnienie współpracy z klientami. Badanie prowadzone było na skalę krajową, według jednolitej metodologii i było realizowane na próbie około 200 000 klientów powiatowych urzędów pracy w całej Polsce. Podsumowanie odbyło się podczas uroczystości z okazji Dnia Publicznych Służb Zatrudnienia, zorganizowanej 27 stycznia w Warszawie. I tu niespodzianka, Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach uzyskał piątą lokatę w kraju pod względem zadowolenia klientów. Okazał się przy tym najlepszym pod względem obsługi w całym regionie.- To wyróżnienie bardzo nobilituje, ale też motywuje – mówi GAZECIE Jarosław Nowak, dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Starachowicach. – Skłania też wszystkich do zastanowienia się, co takiego możemy jeszcze zrobić, aby zadowolenie naszych partnerów było jeszcze większe – powiedział dyrektor.Nagrodę wręczył dyrektorowi starachowickiego PUP wiceminister rodziny pracy i polityki społecznej – Stanisław Szwed, który dziękował przy tej okazji wszystkim pracownikom publicznych służb zatrudnienia za dotychczasową aktywność na rzecz rynku pracy, życząc jednocześnie sukcesów w pracy i  pomyślności w życiu osobistym.Nie jest to pierwsze wyróżnienie dla „pośredniaka” ze Starachowic. Do tej pory badano nasz urząd głównie pod względem wskaźników efektywności, zarówno kosztowych, jak i zatrudnieniowych czy zatrudnienia doradców klienta. W każdej z tych kategorii był zawsze w czołówce. Tym razem jednak oceniali go jego klienci, co jeszcze bardziej cieszy dyrekcję.- Staramy się jak najlepiej pracować na rzecz społeczności. Poprzeczka postawiona została bardzo wysoko, a pracownicy postarają się temu sprostać – zapewnia Jarosław Nowak.(An)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *