Powitał na świecie Wojtuś Pałasz, syn Agnieszki Pałasz ze Starachowic, ważący 2950 g i mierzący 50 cm. Niech te pierwsze dni maluszka będą napełnione radością i miłością!

Urzędnicy na bruku

Getting your Trinity Audio player ready...

Od 1 maja br. obowiązuje w UM nowy schemat organizacyjny, pracę straci aż 12 osób. ma to dać rocznie pół miliona oszczędności.
Wypowiedzenia dostaną naczelnicy wydziałów: Rozwoju Miasta, Nieruchomości oraz Architektury i  Planowania Przestrzennego. Także kierownicy referatów: Gospodarki Odpadami i Ochrony Środowiska, Sportu, Promocji i Turystyki oraz Zamówień Publicznych. Na emeryturę odejść ma kierownik Referatu Profilaktyki Społecznej i Pomocy dla Uczniów. Trzy etaty mają być zlikwidowane w Straży Miejskiej. W nowym schemacie nie będzie także Biura Obsługi Prezydenta, Biura Obsługi Mieszkańców i Biura Obsługi Urzędu. Prezydent Marek Materek zapytany przez GAZETĘ o konkretne nazwiska urzędników, którzy stracą pracę odpowiedział:
– Prosiłbym, żeby nie umieszczać nazwisk osób, które będą musiały stracić pracę. To była bardzo trudna decyzja z mojej strony.
Kto zarządza referatami?
1. Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego – Zofia Hallmann
2. Kierownik Referatu Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych – Wojciech Gawęcki
3. Komendant Straży Miejskiej – Waldemar Jakubowski
4. Kierownik Referatu Centrum Zarządzania Zasobami Ludzkimi – Katarzyna Walendziak
5. Kierownik Referatu Edukacji, Kultury, Sportu, Turystyki i Promocji Miasta – Włodzimierz Jedynak
6. Kierownik Referatu Obsługi Krytej Pływalni – ma być wyłoniony w drodze konkursu
7. Kierownik Referatu Działalności Gospodarczej i Zasobów Lokalowych – Janusz Twardowski
8. Kierownik Referatu Inwestycji Miejskich i Rozwoju Gospodarczego – Jerzy Ambroży
9. Kierownik Referatu Architektury, Planowania Przestrzennego, Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami – Szymon Jarosz
10. Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej, Dróg i Ochrony Środowiska – Marcin Góźdź
11. Kierownik Referatu ds. Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych – Elżbieta Gralec
12. Kierownik Referatu Księgowości Budżetowej – Bożena Drygulska
13. Kierownik Referatu Podatków i Opłat – Urszula Kowalska-Dziura
14. Kierownik Referatu Ewidencji Ludności – Bogusława Jaworska
15. Kierownik Referatu Organizacyjnego – Tomasz Kukliński
16. Kierownik Referatu Obsługi Informatycznej – Sebastian Krawczyk
17. Kierownik Biura Rady Miejskiej – Halina Zarzycka
18. Samodzielne Stanowisko ds. Nadzoru Właścicielskiego – Rafał Piwnik
19. Biuro Komunikacji Społecznej – Iwona Ogrodowska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *