fot. UM Starachowice

POWSTANIE SYSTEM IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ MIASTA STARACHOWICE

Getting your Trinity Audio player ready...

Gmina Starachowice rozpoczęła prace nad kompleksowym opracowaniem Systemu Identyfikacji Wizualnej Miasta Starachowice.
Zadanie jest w całości realizowane w ramach projektu „Kierunek Przyszłość – Starachowicki Program Rozwoju Lokalnego”, finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021 (85%) oraz budżetu państwa (15%) z Programu „Rozwój Lokalny”.
Wykonawcą zadania, w ramach przeprowadzonego postępowania, została APLAN MEDIA Sp. z o.o. Wartość zamówienia opiewa na kwotę 59 040 zł brutto.
Przedmiotem zlecenia jest kompleksowe opracowanie Systemu Identyfikacji Wizualnej Miasta Starachowice, który powinien uwzględniać specyfikę miasta, potencjał turystyczny i gospodarczy Starachowic oraz powinien wskazywać na nowoczesne, rozwijające się miasto.
Wykonawca został zobowiązany do opracowania ankiety pozwalającej na ocenę diagnozy stanu marki Starachowice i jej postrzegania przez różne grupy odbiorców, przeprowadzenia spotkań fokusowych oraz konsultacji społecznych wypracowanego znaku marki.
Do obowiązków wykonawcy należy:
I. Opracowanie znaku marku
a) Opracowanie logo.
b) Opracowanie księgi znaku marki (opis idei znaku, wyglądu, konstrukcji, pola ochronnego, kolorystyki oraz zastosowanie logo na różnych tłach, przygotowanie wersji achromatycznych, a także przypadki użycia niedozwolonego).
c) Opracowanie hasła promocyjnego – hasło powinno wywołać pozytywne skojarzenie oraz wiązać się ze specyfiką miasta. Hasło należy przygotować w języku polskim oraz angielskim.
d) Połączenie oficjalnego znaku marki z logotypami miejskich jednostek organizacyjnych (np. Park Kultury, Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji itd.).
e) Opracowanie znaku marki z uwzględnieniem napisu: „Patronat Prezydenta Miasta Starachowice”.
II. Opracowanie Księgi Systemu Identyfikacji Wizualnej (SIW):
a) Opracowanie procedur i oznaczeń graficznych stosowanych w komunikacji marki Starachowice
b) Opracowanie elementów Księgi SIW uwzględniających w szczególności:
– zaproszenia
– roll-up
– ścianka wystawiennicza (promocyjna)
– plakat – format A0
– teczka gratulacyjna A4: układ graficzny;
– dyplom uznaniowy – druk jednokolorowy;
– papier ozdobny;
– identyfikatory dla pracowników;
– tabliczki na drzwi w Urzędzie Miejskim;
– wzór tablic informacyjnych;
– koperta (mała – DL i C6, duża – C4);
– papier firmowy A4 (wersja pionowa i pozioma) – specjalny układ kompozycyjny znaku oraz danych teleadresowych wraz z krojem pisma, rozmiarem oraz kolorem, specjalna barwa znaku, format pliku: Microsoft Word, wersja polska i angielska;
– wizytówka – wersja polska i angielska;
– layout prezentacji PowerPoint (strona pierwsza i kolejne) – wersja polska i angielska;
– layout korespondencji mailowej (top i stopka e-mail);
– oficjalne tło do MS Teams i Zoom (wersja PL i ENG)
Elementem zamówienia jest także uwzględnienie w Księdze SIW identyfikacji wizualnej i propozycji materiałów promocyjnych (do 5 sztuk) Młodzieżowej Rady Miasta Starachowice na podstawie przesłanego przez Zamawiającego logo MRM.
Idea znaku zawarta w Systemie Identyfikacji Wizualnej Miasta Starachowice powinna być zbudowana na podstawie herbu Miasta Starachowice jako najważniejszym elemencie budującym tożsamość mieszkańców z miastem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry