BIURO OBSŁUGI KLIENTA ORAZ KASA SPÓŁKI W PWIK WZNAWIAJĄ PRACĘ

Getting your Trinity Audio player ready...

Starachowickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji informuje, że od poniedziałku (1 czerwca) wznawiają pracę Biuro Obsługi Klienta oraz Kasa Spółki.
Godziny otwarcia Biura Obsługi Klienta: dni robocze 6:30 – 14:30, czwartki 8:00- 16:00.
Godziny otwarcia Kasy Spółki: dni robocze 6:30 – 14:15, czwartki 8:00 – 16:00, przerwa 13:00-13:15.
W pomieszczeniu Biura Obsługi Klienta będzie mogło jednorazowo przebywać 3 osoby z zachowaniem powszechnych zasad ochrony przed zakażeniem koronawirusem SARS-CoV-2. Nadal pozostają wstrzymane odczyty wodomierzy przez inkasentów. W celu przekazania stanu wodomierzy lub podliczników, pracownicy spółki z klientami będą kontaktować się telefonicznie.
– Jednocześnie przypominamy o możliwości otrzymywania faktur za wodę lub ścieki na adres poczty elektronicznej (e-mail) oraz wiadomości tekstowych (sms) związanych z świadczonymi przez nas usługami E-FAKTURA – informuje Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Starachowicach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry