źródło: UM Starachowice

SYSTEM KOLEJKOWY W DZIALE ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I ALIMENTACYJNYCH CUS JUŻ DZIAŁA

Getting your Trinity Audio player ready...

Od 1 stycznia br. w Centrum Usług Społecznych w Starachowicach (ul. Majówka 21a) został uruchomiony elektroniczny system kolejkowy przeznaczony do poprawy obsługi klienta w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych. Na parterze budynku pojawił się specjalny biletomat, za pomocą którego interesanci będą mogli zasygnalizować chęć załatwienia swojej sprawy.
źródło: UM Starachowice
W tym celu Klient po wejściu do Centrum wybiera rodzaj sprawy z listy wyświetlanych na ekranie, poprzez dotknięcie odpowiedniej pozycji. Otrzymuje papierowy bilet, który zawiera: nazwę usługi; numer biletu; liczbę klientów w kolejce oraz datę i czas rejestracji.
Klient oczekuje na pojawienie się na wyświetlaczu LCD numeru biletu oraz numeru stanowiska obsługi. Dodatkowo zostanie podany komunikat głosowy, przywołujący do stanowiska a na wyświetlaczu stanowiskowym pojawia się numer klienta.
W celu umożliwienia rezerwacji wizyty przez Internet został również udostępniony mieszkańcom serwis //www.bezkolejki.eu/cusstarachowice, w którym w kilku prostych krokach można umówić się na wizytę w CUS. Należy wybrać operację, datę i godzinę wizyty, następnie wpisać dane osobowe, zaakceptować regulamin i otrzymanie danych niezbędnych do potwierdzenia wizyty w placówce zawierających kod niezbędny do wpisania na biletomacie. Po przyjściu do placówki należy na biletomacie odnaleźć przycisk „Potwierdzenie wizyty” i wpisać otrzymany wcześniej kod. W efekcie nastąpi wydruk biletu, który zostanie wezwany do stanowiska po spełnieniu warunków rezerwacji (godzina).
W celu usprawnienia działania systemu kolejkowego dostępna jest także aplikacja mobilna QMS Everywhere umożliwiająca pobranie biletu w systemie kolejkowym w formie elektronicznej. Zastępuje ona korzystanie z biletomatu umieszczonego w placówce. Zamiast biletu papierowego otrzymujemy bilet zapisany na urządzeniu mobilnym. Zaletą rozwiązania jest to, że nie ma konieczności wykonywania tej operacji w obiekcie, możemy pobrać bilet i oczekiwać na wezwanie w jego pobliżu.
Pobranie aplikacji możliwe jest za pośrednictwem: sklepu APP Store dla urządzeń z systemem iOS i sklepu Google Play dla urządzeń z systemami Android.
Jak pobrać bilet za pośrednictwem aplikacji? Klient wybiera placówkę w menu aplikacji, wybiera rodzaj sprawy (ewentualnie potwierdza umówioną wcześniej wizytę internetową), po dokonaniu wyboru klient pobiera bilet, otrzymuje informację o aktualnie obsługiwanym numerze biletu oraz liczbie osób oczekujących, a po pobraniu biletu Klient oczekuje na zaproszenie do stanowiska w dogodnym dla siebie miejscu. Otrzymuje powiadomienie na urządzenie mobilne, sygnalizujące, że dany numer biletu został zaproszony do stanowiska obsługi.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *