Getting your Trinity Audio player ready...
|
Bank Millenium, Eurobank i BNP Paribas
informują klientów o utrudnieniach w dniach 8-11 listopada br. W trakcie długiego weekendu listopadowego mogą nie działać aplikacje, w tym Blik, nie można się będzie zalogować do swojego konta.
Bank Millenium oraz Eurobank informują: że planowane prace serwisowe obu banków trwać będą od soboty, 9 listopada 2019 r. (od godz. 5.30) do poniedziałku, 11 listopada 2019 r. (do późnych godz. wieczornych). Płatności kartą w internecie, bankomaty i wpłatomaty będą działać bez problemów. W czasie prac serwisowych możliwe będzie również telefoniczne zastrzeżenie karty.
Niedostępne będą:
Millenet,
aplikacja mobilna,
płatności BLIK,
płatność przez internet,
możliwość aktywacji kart,
operacje w oddziałach i przez TeleMillennium,
płatności zbliżeniowe telefonem (HCE).
BNP Paribas informuje na swojej stronie, że „12 listopada 2019 r. obsługa produktów prowadzona w systemach bankowości internetowej Online, Online Biznes, Dealer, Broker, Connect, aplikacji mobilnych Mobilny Portfel, Mobilny Broker i Mobile Biznes oraz usługa Wideo Doradca zostanie przeniesiona do systemów bankowości internetowej i aplikacji mobilnych Banku BNP Paribas. Proces przenoszenia do nowych systemów rozpocznie się 8 listopada i będzie trwał do 11 listopada 2019 r.”.
Bez zmian będą działać w tych dniach:
Karty płatnicze – transakcje kartami płatniczymi w sklepach stacjonarnych i internetowych będą realizowane normalnie – w ramach dostępnych limitów wg stanu na dzień 8 listopada 2019 r.
Bankomaty – wypłaty (autoryzowane PINem) z bankomatów, w tym bankomatów umiejscowionych w oddziałach Banku BNP Paribas, będą realizowane na dotychczasowych zasadach.
Od godz. 15.00, 8 listopada 2019 r., nie ma możliwości:
Zalogowania się do systemów bankowości internetowej Online, Online Biznes, Dealer, Broker oraz aplikacji mobilnych: Mobilny Portfel, Mobile Biznes, Mobilny Broker, zostanie również wyłączona usługa Wideo Doradcy.
Autoryzowania transakcji, wpłaty i wypłaty oraz płatności w sklepach i internecie przy użyciu kodów BLIK generowanych w aplikacji mobilnej oraz dokonywanie płatności za pośrednictwem Pay-by-link.
Dokonania wpłaty we wpłatomatach Banku oraz sieci Euronet.
Realizowania transakcji przez Infolinię (dostępna wyłącznie w trybie informacyjnym wraz z możliwością zastrzegania kart).
Od godz. 18.00 w dniu 8 listopada 2019 r. nie będzie możliwości:
Sprawdzania salda rachunku lub karty w bankomatach.
Dodania lub usunięcia kart Banku BNP Paribas dla płatności Google Pay lub Apple Pay.
Logowanie do nowych systemów będzie możliwe od wtorku, 12 listopada br. Od tego momentu zostanie także przywrócona pełna funkcjonalność w bankomatach, wpłatomatach, autoryzacja kodami BLIK oraz aktualizacje listy kart dla płatności Apple Pay i Google Pay. Tego dnia wszystkie Oddziały Banku będą czynne od godz. 10.30 do 18.00.