Iwona Seweryn - pasjonatka literatury, kultury i polityki, która jako radna gminy Mirzec stara się budować mosty między mieszkańcami a władzami, dzieląc się inspiracjami, wyzwaniami i wizją na przyszłość.

STREFA PŁATNEGO PARKOWANIA – URZĄD MIEJSKI ZAPRASZA PO ODBIÓR IDENTYFIKATORÓW

Odsłuchaj całą treść artykułu, możesz nawet zablokować ekran!
Getting your Trinity Audio player ready...

W związku z planowanym uruchomieniem od 1 stycznia 2021 r. strefy płatnego parkowania w Starachowicach, obejmującej swoim zasięgiem ulice: 1 Maja, Zakładową, Robotniczą oraz Widok, informujemy mieszkańców tych ulic o możliwości uzyskania identyfikatora, uprawniającego do bezpłatnego parkowania pojazdu samochodowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony.
W celu uzyskania identyfikatora uprawniającego do parkowania na terenie tej strefy, należy złożyć uzupełniony i podpisany wniosek do Urzędu Miejskiego w Starachowicach oraz wnieść opłatę za wydanie identyfikatora w wysokości 25,00 zł na konto: PKO BP SA 27 1020 2629 0000 9702 0362 0044. W tytule przelewu prosimy wpisać: opłata za wydanie identyfikatora mieszkańca SPP. Aby uzyskać identyfikator mieszkańca osoba musi być zameldowana na pobyt stały lub czasowy na terenie strefy płatnego parkowania.
Składając wniosek należy okazać do wglądu:
a) dowód osobisty,
b) dowód rejestracyjny potwierdzający własność pojazdu samochodowego, na który ma być wydany identyfikator, lub w przypadku braku własności pojazdu samochodowego dokument potwierdzający prawo do użytkowania pojazdu.
Zapraszamy Państwa od 1 grudnia 2020 r. do składania wniosków i odbioru identyfikatorów w Urzędzie Miejskim w Starachowicach przy ul. Radomskiej 45 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30. W grudniu wnioski będą przyjmowane w godzinach 7:30 – 18:00.
Stanowisko do składania wniosków zostanie uruchomione w Biurze Obsługi Mieszkańców, pok. nr 1 stanowisko nr 4.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewijanie do góry