Getting your Trinity Audio player ready...
|
W przyszłym tygodniu rusza nabór wniosków dotyczących procedury usuwaniu wyrobów i odpadów azbestowych.
źródło: UM Starachowice
Tegoroczny nabór rusza w dniu 15 stycznia.
To bardzo ważna informacja dla wszystkich właścicieli wyrobów i odpadów azbestowych.
– Referat Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Starachowicach informuje o możliwości skorzystania z pomocy w realizacji prac związanych z usuwaniem wyrobów i odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Starachowice – czytamy w miejskim komunikacie.
Z pomocy mogą skorzystać właściciele nieruchomości, wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe, będące właścicielem budynków mieszkalnych, gospodarczych i pomocniczych, wykorzystywanych na cele niezwiązane z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz właściciele lub zarządcy budynków użyteczności publicznej znajdujących się na terenie miasta Starachowice.
Azbestowe wsparcie
Pomoc polega na jednorazowym pokryciu kosztów usługi polegającej na:
– demontażu wyrobów zawierających azbest wraz z transportem i unieszkodliwieniem na przystosowanym składowisku powstałych odpadów,
– usunięciu i unieszkodliwieniu na przystosowanym składowisku zdeponowanych na posesji odpadów.
Usługa ta będzie świadczona przez firmę, z którą Gmina Starachowice podpisze umowę. Osoby zainteresowane uzyskaniem pomocy powinny złożyć stosowny wniosek wraz z załącznikami w Biurze Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Starachowicach. Wnioski niekompletne nie będą rozpatrywane.
Termin składania wniosków upływa z końcem lutego br. Szczegółowe informacje dot. pomocy i druki wniosków dostępne są w Referacie Ochrony Środowiska, w Biurze Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Starachowicach oraz na stronie internetowej miasta.