Getting your Trinity Audio player ready...
|
Urząd Miasta Starachowice chce poznać zdanie mieszkańców na temat tego, jak nasza mała ojczyzna jest postrzegana. Jakie zdanie mają przedsiębiorcy, a jakie turyści?
W związku z realizacją projektu „Kierunek Przyszłość – Starachowicki Program Rozwoju Lokalnego”, finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021 (85%) oraz budżetu państwa (15%) z Programu „Rozwój Lokalny”, Urząd Miejski przystąpił do prac nad przygotowaniem i wdrożeniem Systemu Identyfikacji Wizualnej Miasta Starachowice. Do jego optymalnego opracowania, niezbędne jest dokonanie oceny diagnozy stanu marki Starachowice i jej postrzegania przez różne grupy odbiorców. W tym celu wykonawca zadania, firma APLAN MEDIA sp. z o.o., przygotowała ankietę, którą może wypełnić każdy z nas.
Lubicie Starachowice? A może macie dużo zastrzeżeń? Podzielcie się swoim zdaniem.
– Jak widzą je nasi dziadkowie lub ich wnuki? Co o Starachowicach sądzą nasi przedsiębiorcy? A czego jeszcze nie wiedzą o nich turyści? Dowiedzmy się! – czytamy w zaproszeniu starachowickiego magistratu do wzięcia udziału w sondażu. – Pragniemy poznać różne punkty widzenia związane ze Starachowicami. Dzięki temu dowiemy się, w jaki sposób najlepiej zaprezentować wizerunek naszego miasta w nowej identyfikacji wizualnej. Odkryjmy wspólny mianownik Starachowic!
Zapraszamy do wypełnienia ankiety.
? ANKIETA: https://www.webankieta.pl/ankieta/891064/postrzeganie-marki-miasta-starachowice.html
Przedmiotem zlecenia jest kompleksowe opracowanie Systemu Identyfikacji Wizualnej Miasta Starachowice, który powinien uwzględniać specyfikę miasta, potencjał turystyczny i gospodarczy Starachowic oraz powinien wskazywać na nowoczesne, rozwijające się miasto.
W ramach zadania wykonawca opracuje m.in. znak marki, logo, hasło promocyjne, a także Księgę Systemu Identyfikacji Wizualnej.
Więcej o SIW, można przeczytać w tym miejscu.