Naczelników nie będzie, 10 etatów mniej

Getting your Trinity Audio player ready...

Za kilka dni w magistracie nie będzie wydziałów, naczelników i zmniejszy się ilość etatów.
Zarządzeniem prezydenta wprowadzony jest nowy regulamin organizacyjny Zarządzeniem prezydenta wprowadzony będzie nowy regulamin organizacyjny Urzędu Miejskiego w Starachowicach. Zatrudnienie zmniejszy się z 225 do do 203,5 etatów. 3 stanowiska mniej będzie mieć Straż Miejska. Nie ma w nim dotychczasowych wydziałów, są natomiast referaty.- Zakładamy likwidację ok. 10 etatów. Kilka stanowisk zostanie nie obsadzonych, na kilka będą konkursy – powiedział Marek Materek.Prezydentowi, oprócz Urzędu Stanu Cywilnego, Straży Miejskiej, Zespołu Obsługi Prawnej, Kontroli Wewnętrznej, Samodzielnego Stanowiska ds. Audytu Wewnętrznego, Referatu Centrum Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Samodzielnego Stanowiska ds. Nadzoru Właścicielskiego, podlegać będzie również nowo utworzone Biuro Komunikacji Społecznej, które realizować ma politykę informacyjną urzędu, organizować konferencje prasowe, opracowywać informacje o działaniach zarówno włodarza, jak magistratu oraz prowadzić bank informacji o mieście i instytucjach w nich działających, czyli mniej więcej to, czym do tej pory zajmowała się rzecznik. W podległym Referacie Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych, pojawi się także Administrator Bezpieczeństwa Informacji.Pierwszy zastępca szefa, Jerzy Miśkiewicz odpowiadać ma za sprawy społeczne, a podlegać mu będzie Referat Działalności Gospodarczej i Zasobów Lokalowych, który jest nowym tworem, mającym odpowiadać zarówno za zarządzanie gminnym zasobem lokalowym, jak i przyjmowaniem i przetwarzaniem wniosków do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Ma pod swoją pieczą również Referat Edukacji Kultury Sportu Turystyki i Promocji Miasta, powstały z połączenia dotychczasowego Wydziału Edukacji, Referatu Sportu, Promocji i Turystyki oraz Referatu Obsługi Krytej Pływalni. Ewa Skiba – zastępca prezydenta ds. gospodarczych będzie nadzorowała Referat Dróg, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (odpowiednik wcześniejszego Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska), Referat Inwestycji Miejskich i Rozwoju Gospodarczego (połączone referaty: Inwestycji Miejskich i Rozwoju Gospodarczego. Nadzorować będzie też Zespół ds. Zamówień Publicznych, Referat Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych, Referat Architektury i Planowania Przestrzennego Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami oraz Architekta Miasta (novum).Zmniejsza się również liczba komórek organizacyjnych, za które odpowiada skarbnik miasta, Halina Piwnik. W nowym schemacie podlegać jej będą: Zespół ds. Planowania i Sprawozdawczości Budżetowej oraz referaty Księgowości Budżetowej oraz Podatków i Opłat.Sekretarz UM, Beata Duda będzie sprawowała nadzór nad Biurem Rady Miejskiej, Referatem Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych, Obsługi Informatycznej i  Referatem Organizacyjnym (novum). Nie będzie już Biura Obsługi Prezydenta, Obsługi Mieszkańców oraz Obsługi Urzędu.Zmiany wchodzą w życie z początkiem maja br. (An)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *