NASI PROMUJĄ ŚWIĘTOKRZYSKIE

Getting your Trinity Audio player ready...

W nowym spocie promującym potencjał gospodarczy województwa świętokrzyskiego jest SSE „Starachowice”, starachowickie zakłady, Muzeum Przyrody i Techniki, klasztor w Wąchocku i wiele innych. A wszystko po to, by przyciągnąć inwestorów. Będzie emitowany przez dwa tygodnie.
225 lat doświadczenia w produkcji przemysłowej, 664 ha terenów pod inwestycje, 7 tys. stanowisk pracy, 1,8 mld zł na inwestycje, 16 kierunków studiów technicznych, 6 tys. wystawców rocznie, 220 tys. zwiedzających co roku, ponad 1000 hoteli, 2 uzdrowiska, 42 proc. turystów rok do roku – to właśnie tym przyciągać ma Świętokrzyskie, jak informują krótkie napisy pojawiające się na przebitkach ze zdjęciami Ekomuzeum, Specjalnej Strefy Ekonomicznej, działających w Starachowicach zakładów, a także klasztoru ojców Cystersów w Wąchocku. W filmie wystąpiła także kielecka modelka Patrycja Woźniak, znana z okładki prestiżowego Vogue`a, która pyta grzecznie na koniec – na kiedy umówić spotkanie?Spot jest wspólną inicjatywą Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego i Specjalnej Strefy Ekonomicznej „Starachowice” S.A. i trzeba przyznać, że robi wrażenie. Miejmy nadzieję, że także na inwestorach, bo z myślą o nich został przecież nakręcony. Emisja od 15 września przez dwa tygodnie. W sumie zostanie wyemitowanych 166 półminutowych spotów. Można je obejrzeć na antenie TVN 24 i TVN Biznes i Świat.(An)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *