PONAD 108 TON ODPADÓW AZBESTOWYCH

Getting your Trinity Audio player ready...

Taką ilość eternitu i innych azbestowych śmieci zutylizowano w bieżącym roku. Odpady te odebrano z 78 posesji w gminie Brody.
Koszt realizacji gminnego programu usuwania wyrobów zawierających azbest wyniósł blisko 30,5 tys. zł. Połowa tej kwoty pochodziła z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska iGospodarki Wodnej w Warszawie. Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska w Kielcach przekazał 35% kosztów kwalifikowanych. Pozostałe pieniądze wyasygnowała gmina Brody.Od 1 stycznia do końca marca 2015 roku, w Urzędzie Gminy Brody trwać będzie kolejny nabór wniosków o dofinansowanie przedsięwzięcia w zakresie zabezpieczenia, zbierania, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *