Getting your Trinity Audio player ready...
|
W piątek (27 maja) o godz. 9.00 w sali Olimpia Urzędu Miejskiego rozpocznie się szósta w tym roku sesja Rady Miejskiej w Starachowicach. Obrady będzie można oglądać online, pod adresem: https://esesja.tv/
Porządek sesji Rady Miejskiej:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie kworum.
2. Powołanie sekretarza sesji.
3. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian porządku obrad.
4. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na terenie Gminy Starachowice w 2021 r.:
1) zapytania do wystąpienia.
5. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii na terenie Gminy Starachowice w 2021 r.:
1) zapytania do wystąpienia.
6. Informacja z działalności Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego:
1) zapytania do wystąpienia.
7. Przedstawienie Raportu o stanie gminy.
8. Informacja Prezydenta Miasta z prac między sesjami:
1) zapytania do wystąpienia.
9. Projekty uchwał:
1) w sprawie zmian budżetu Gminy Starachowice na 2022 rok,
2) w sprawie zmian budżetu Gminy Starachowice na 2022 rok,
3) w sprawie zaciągnięcia pożyczki przez Gminę Starachowice w Banku Gospodarstwa Krajowego ze środków Europejskiego Banku Inwestycyjnego,
4) w sprawie przejęcia od Powiatu Starachowickiego zadania publicznego zarządzania drogami powiatowymi 0617 Starachowice-Lubienia oraz 0907 T ul. Szkolna – ul. Oświatowa – ul. Majówka – ul. Leśna,
5) w sprawie zaliczenia ul. Stanisława Staszica w Starachowicach do kategorii dróg gminnych oraz ustalenia jej przebiegu,
6) w sprawie powołania spółdzielni socjalnej,
7) w sprawie przekazania skargi na działanie Prezydenta Miasta Starachowice,
8) w sprawie przekazania skargi na postępowanie pełniącej funkcję dyrektora Szkoły Podstawowej nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Szarych Szeregów w Starachowicach,
9) w sprawie zmiany Uchwały Nr XIV/2/2021 Rady Miejskiej w Starachowicach z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Starachowice na lata 2022-2040.
10. Interpelacje, zapytania i wolne wnioski.
11. Odpowiedzi na interpelacje.
12. Komunikaty.
13. Zamknięcie obrad.