LIMITOWANE ROZMOWY W MAGISTRACIE

Getting your Trinity Audio player ready...

Prezydent miasta Marek Materek ustalił zasady korzystania z telefonów komórkowych do celów służbowych w Urzędzie Miejskim w Starachowicach.
Telefony komórkowe otrzymują osoby, których rodzaj i charakter pracy wymaga stałych i  częstych kontaktów służbowych w szczególności z przełożonymi, współpracownikami i podwładnymi. Prezydent miasta wyznaczył wszystkim limity miesięczne na ten cel. Nie mają go jedynie prezydent i  jego zastępca, natomiast skarbnik dostał na ten cel 100 zł, przewodniczący Rady Miejskiej i doradca prezydenta miasta po 60 zł, większość naczelników wydziałów ma miesięczny limit rozmów wartości 50 zł, kierownicy referatów, kierowcy i Centrum monitoringu po 30 zł, a inspektorzy – 25 zł. Jedyną ekipą UM, która ma do dyspozycji więcej „komórek” jest Referat Działalności Gospodarczej – też z limitem: 30 zł dla kierownika i po 25 dla 3 pracowników. Reszta zamawia połączenia komórkowe w centrali telefonicznej UM.
Pracownicy Urzędu, którym przyznano służbowe telefony komórkowe, zobowiązani są do zapewnienia stałego kontaktu telefonicznego również po godzinach pracy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *